Daani Daani
1239
BLOG

Joan Baez-song:"Crimes of Cain"/Zbrodnie Kaina/-o Polsce l.80.

Daani Daani Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

 Szukalam tej niezwyklej piesni przez wiele lat. Wiedzialam tylko,ze spiewala ja Joan Baez i  spiewala o Polsce stanu wojennego,ze ta piesnia chciala wyrazic swoja solidarnosci z Polakami i ,ze ta piesn byla niesamowicie poruszajaca. Jej potezny ladunek emocjonalny,jaki zapewne wyrazal mysli i uczucia tej wielkiej piesniarki amerykanskiej /kiedy goscilismy Ja w Polsce?/ pozostawily niezatarty slad w mojej pamieci. Nie znalam tytulu,a Joan Baez ma mnostwo wlasnych utworow w swej plytotece i na YT...

Jednak wczoraj 13 grudnia 2013 wpisalam w wyszukiwarke YT Joan Baez solidarity- i.......znalazlam!

Oto ta piesn dla Polakow....Dzieki You Tube:) Dlaczego tak zepchnieta w niepamiec w kraju? Zbrodnie Kaina?...Dlaczego Sabaton-szwedzka grupa metalowa o miedzynarodowej slawie-rozslawiajaca walecznosc polskich obroncow Ojczyny po calym swiecie-wystepowala w Domu Kultury w Szczecinie?

Dlaczego powstal i dziala sobie ....Klub Generalow ,ktorego czlonkowie walnie przyczynilki sie jako WRON do tragedii Polakow ?Nikt nie chcial nawet pozbawic ich jako czlonkow "zbrojnej grupy przestepczej"-wg werdyktu Sadu RP-wszystkich dystynkcji i zdegradowac do stopni szeregowcow? I  spotykaja sie na salonach z prezydentem Komorowskim?/link nizej/

 

 

  
 
"Zbrodnie Kaina" ,Joan Baez / ks. Popiełuszko /

Ojcze, czy możesz usłyszeć bicie dzwonów Echo  glosu setek tysięcy synow
Którzy zycza Ci dobrze?Łzy poplyna teraz  ze Zlotego Orla 
On widzi, jak twoja dusza odchodzi Pola i sanktuaria wkrótce zaleje
Solidarnośc serc
 
Wszedles w nasze życie i pozostaniesz  z nami
Byles nam dany do walki z terrorem nocy
I wieloma zbrodniami Kaina
 
Uroczyscie Czarna Madonna idzie zima ulicami
Blyszczy wiele kwiatów u jej stóp
Silny jest duch narodu wzgardzonego
Ich wolność jest darem Boga Słodkie są dzieci, które posiadają dziedzictwo
Solidarności serc
Wszedles w nasze  życie i z nami Pozostaniesz
Och, wybacz nam wszystkie nasze winy
I my odpuscimy wiele zbrodni Kaina
Wiele zbrodni Kaina ...../tlumaczenie "Daani":( / 
 
Crimes of Cain  by Joan Baez /ks. Popieluszko/
 
Father can you hear the tolling of the bells
Echo a hundred thousand songs
Who wish you well?
Tears will pour from the Golden Eagle now
He watches as your soul departs
The fields and the sanctuaries soon will overflow
With the solidarity of hearts
Into our lives you came with us you will remain
You were given to the fight to the terror of the night
 
And the many crimes of Cain
Gravely the Black Madonna walks the winter streets
Bright are the many flowers strewn about her feet
Strong is the spirit of a people scorned
Their freedom is a gift of God
Sweet are the children who hold the legacy
Of the solidarity of hearts
Into our lives you came with us
You will remain
Oh, forgive us all our trespasses
And we will forgive The many crimes of Cain
The many Craimes of Cain...
  
 
 
Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura