Daani Daani
139
BLOG

Mowi Anna Walentynowicz z okazji rocznicy 04-czerwca- 1989

Daani Daani Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

    Mowi Anna Walentynowicz "Co to za Solidarnosc?!"Nasza rozmowa prywatna czerwiec 2009 u Pani Anny w domu.Przynioslam ciastka, kwiaty ,dyktafon stal na stole, zrobilam herbatke.  Pani Anna mowi do Was...Ostra dyskusja, to nie jest wywiad, ale tak czasami bywalo...choc nigdy nie tak emocjonalnie z Jej strony.

 Nie jest to cala rozmowa, byla prezentowana na niepoprawneradio.pl , ale obcieto za duzo tekstu., skrocono ,co slychac.Pani Anna wspomina tam o napadzie na mieszkanie sp. Marii Jedlinskiej- Adamus, zmarlej  niedawno wydawcy I Redaktor |Naczelnej “NASZEJ POLSKI”…Opowiadalam Pani Annie o obchodach okraglej rocznicy 04-czerwca 2009 pod Stocznia Gdanska I o innych nowinkach…Byla juz bardzo chora, poruszala sie po mieszkaniu, trzymajac sie mebli, siadala z grymasem bolu na twarzy.

Potem odprowadzila mnie do drzwi I spytala, czy nie czuje sie urazona,ze tak emocjonalnie ze mna rozmawiala,ze mnie lubi ,ale czasami jestem jak “dziecko, choc biada temu, ktory w to uwierzy”, zasmiala sie….I stwierdzila, “Nie zmieniaj tego, to sie przyda”…Nigdy nie rozumialam, co miala na mysli, teraz chyba troche bardziej”…Spontan?

Po 10 miesiacach pojechala jeszcze do Katynia w ostatnia droge…

   Teraz wladze Krakowa / zajmuje sie tym wg Bukowskiego , ktory tu o tym pisal, wiceprezydent Andrzej KULIG/ przy pomocy "farbowanych lisow" i spacyfikowanych Krakusow rzucily sie, by odebrac dom Zwiazkowi Legionistow Polskich,Dom im. J. Piłsudskiego - Oleandry - Sanktuarium Niepodległości ktorego CZLONKIEM i PRZEWODNICZACA KOMISJI REWIZYJNEJ byla sp. ANNA WALENTYNOWICZ , do ZLP nalezala tez Jej przyjaciolka Janina NATUSIEWICZ-MIRER /Obie zginely+Smolensk 10-04-10/

http://daani.salon24.pl/782776,przygotowania-do-szturmu-zamachu-na-zwiazek-legionistow-polskich-na-oleandrach



http://daani.salon24.pl/784761,magistrat-krakowa-dba-o-zabytki-kultury-narodowej-pogratulowac-i-jeszcze-chca-oleandry

Związek Legionistów Polskich - Muzeum Czynu Niepodległosciowego

 Komendant ZLP Pana Krystiana Waksmundzkiego, ktory przyjal do Zwiazku Legionistow Polskich wyrzucona przez Komisje Zakladowa NSZZ "S" Stoczni w Gdansku, Anne Walentynowicz za zbytnie "patrzenie " na wydawanie lekka reka zwiazkowych pieniedzy , nieprawidlowosci  i krytyke Lecha Walesy.

To Pan Komendant ZLP Krystian Waksmundzki powierzyl Jej fukcje kontrolne.

To Synowie  i Corki Legionistow -najdzielniejszych z dzielnych, ktorym zawdzieczamy POLSKE- obdarzyli Anne Walentynowicz zaufaniem i solidarnoscia.

Hanba wszystkim, ktorzy niszcza i biernoscia zabijaja nasza Niepodleglosc, pozwalajac na NISZCZENIE i dorobku i pomiatanie Zwiazkiem Legionistow Polskich, na wyrzucanie ich z Ich wlasnosci. Walesa jako prezydent otrzymal insygnia wladzy II RP od ostatniego prezydenta II RP na Uchodzctwie, zatem to swiadczy o ciaglosci prawnej Zwiazku Legionistow Polskich, ktorzy wywalczyli II RP.Czy istnieje mozliwosc przeprowadzenia REWIZJI NADZWYCZAJNEJ tych wyrokow od 2010 roku? ZLP czeka na kontakt  i kazda pomoc.Groza im zamachem w sierpniu i zajeciem sila siedziby, mimo iz zlozyli wniosek do sadu o uznanie ich praw przez zasiedzenie /ponad 20 lat dzialalnosci w tym miejscu/. Wie o tym prezydent Majchrowski, pisza niemieckie gazety dla miasta Krakowa i rzadzi w kraju PIS,...ktory Pania Anne uwaza za swoja ikone....Coz....

Związek Legionistów Polskich - Muzeum Czynu Niepodległosciowego

Kontakt do Komendanta ZLP Pana Krystiana Waksmundzkiego


Dom im. J. Piłsudskiego – Oleandry Aleja 3-go Maja 7, 30-063 Kraków

e-mail: oleandry.krakow@gmail.com

Skr. poczt. 87, 30-960 Kraków 1 Tel. 12 633 47 15 w godz. 13 do 15 lub

w dowolnym czasie: 0048 12 4 22 99 92 Tel./fax. 0048 12 632 20 35

Wiecej na ten temat na moim blogu tutaj: daani.salon24.pl


https://www.youtube.com/watch?v=dnVhlJ01odc

Film powinien sie konczyc slowami: Do prezydenta Gdanska z PO Pawla  Adamowicza:”Jak dlugo bedzie Pan mnie obrazal I za co?Ja sobie nie zycze  waszych honorow! Mnie wystarczymoj wlasny honor  I WIECEJ NIE POTRZEBUJE!” /Wyciety dziwnym trafem fragment, ktory byl zamieszczony w audycji na niepoprawneradio.pl 


eradio.pl


Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka