Daani Daani
321
BLOG

Wrazenia DAANI z powrotu wczoraj na s24.pl

Daani Daani Polityka Obserwuj notkę 33

Witam ! Wczoraj powrocilam na s24.pl po pamietnych zmianach noworocznych na tym portalu.

      Nie napisalam tu ani slowa az do czasu zainstalowania tu starego systemu komentowania z pominieciem musu via FB.... Czy aby na pewno to jest powrot do starego systemu? A gdzie jest dzial Dyskusje?

Komentarze sa niewidoczne via smartfon. Mojej wczorajszej notki powitalnej w ogole nie ma w dziale, gdzie ja zamiescilam ,czyli Spoleczenstwo, jest tylko na moim blogu -teraz korzystam z komputera i tak samo nie ma jej. Nooo, chyba,ze sie nie znam i gdzies jednak  jest .

http://daani.salon24.pl/765898,daani-come-back-na-s24-pl

            Nie bede wracac do tych wstrzasajacych :)wspomnien,/te reakcje blogerow:)/co ujrzelismy po otwarciu nowej szaty s24 /gdzie pisuje od 4 lat i mam ponad 100 notek,wiadomo-niektore usunelam, nieaktualne tematy ,zeby nie zamulac sobie swojego blogu itp/.

Pomalu wlasciciele step by step zaczynali przyznawac racje blogerom, jednak powitalny tekst Pani Bogny byl hm...delikatnie piszac-nieco na wyrost,jak to super wyszlo..... Przeprosila za klopoty, obiecala powrot do Edenu i jestesmy ....Pytanie, gdzie?

1.Co uderza?: Brak dzialu Dyskusje i rozdrobnione wpisy i brak linii przewodniej: troche tego, troche tego, kaszaneczka z wyroznionymi autorami,ktorych reszta ma czytac i chlonac?

        Mamy ogladac obrazki i czytac to, co podano na talerzu, reszta to drobnica.Taki przekaz sie wyczuwa. Dobor autorow polecanych to hm...,co niektorzy wybrancy powinni dac na tace wiecej....,bo to cud.

2. Wczoraj zamiescilam notke powitalna, ktorej nie ma nigdzie w dziale Spoleczenstwo. Dlaczego?.

3. Nie mozna -przynajmniej u mnie- niczego otworzyc via mobile net /pojawia sie kolorek na ikonce i tyle. Blokada wszystkich funkcji. Czy w kraju tez tak to wyglada co do mozliwosci otwierania, logowania tu na s24.pl? Tylko mozna otwierac artykuly na str gl.

4.Co do szaty graficznej, kolorow itp nie wypowiadam sie,. bo to kwestia gustu wlascicieli.Pochwalic trzeba prezentacje fotografii,w tym mojego komiksu "WILKI W OWCZYCH SKORACH", co mnie powalilo z wrazenia:) i nie wierzylam,ze to moje dzielo.

5. Te ogromne obrazy na str gl zamulaja kompy i ciezko sie to otwiera i dlugo. W smartfonie po dlugim czasie nie ma wszystkiego. Czy o to chodzi,zeby tego nie czytac ,ani nie ogladac?

Czy nie da sie zamiescic rubryki: KOMENTARZE AUTORA? Te wszystkie, tak jak bylo. Nie wiadomo, o czym i co pisal wczesniej autor w swoich komentarzach, nie mamy kontekstu,a to,ze mamy je  u siebie schowane stare i tylko my mozemy je przeczytac, to zakrawa troche na jakies bunkrowanie przed czyms, przed kims?

Widac, ze ideologia ma w tym wszystkim jednak spory udzial....

Jezeli wlasciciele wracaja do starych tradycji, to chyba najlepsza z nich  jest wolnosc slowa i dyskusji i mozliwosc  swobody czytania.

Pozdrawiam:) Odezwijcie sie na pw,jezeli hop,hop, ktos tu juz zawital znowu:) z moich milych znajomych z s24 

Pytaja mnie uciekinierzy stad, czy warto wracac? Niech to przeczytaja i sami zadecyduja. Mam nadzieje,ze beda mogli znalezc swoja notke powitalna, jak ja nie moge:):):) jej nigdzie znalezc...Widac,ze zaskoczenie bylo spore ten come back Daani :)  troche adrenaliny nie zaszkodzi.

Juz wiem, dlaczego nie ma mojej notki powitalnej: Nie zaplanowalam daty i godziny opublikowania? ?jest tu obok taka rubryka. Jednak pojawila sie ta notka na str glownej bez tych czynnosci i przepadla bez wiesci.


Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka