Daani Daani
687
BLOG

Blogerze Owanuta! Prawdy nie da sie zbanowac! Zydzi-Polacy

Daani Daani Rozmaitości Obserwuj notkę 27

Wczoraj w temacie blogera OWANUTA /nizej link-swoje wpisy zabralam,skoro mu nie odpowiadaja/ doszlo do niebywalego zdarzenia.

Bloger Owanuta, niezadowolony z toku dyskusji, wyrzucil ponizsze filmy, ktore mu zamiescilam jako dowod na to,ze pogrom kielecki byl prowokacja NKWD i UB,za co OWANUTA zbanowal mnie i wyrzucil takze wiersz innego blogera, ktorego tez zapewne zbanowal.Jezeli tak ma wygladac ow dialog, to szkoda czasu.Prawda jest jedna.I do niej trzeba dazyc, a nie wciskac swoja propagande i stosowac totalniackie, tchorzliwe metody, wyrzucajac komentarze, ktore mu nie odpowiadaja/ bardzo to prostackie/... Mozna zadac pytanie, po co w takim razie mu dyskusja? Niech zablokuje odpowiedzi i glosi swoje mantry.

Jeszcze tylko dodam, bo to istotne,ze klamstwa o tym,ze Zydzi wyjezdzali z Polski -jak to ocenil OWANUTA, "ze strachu o swoje zycie", co jest podlym oszczerstwem i to zamieszczonym juz drugi dzien na stronie glownej Salonu!!! Podle oszczerstwo wobec Narodu Polskiego.

Zadalam mu pytanie bez odpowiedzi, kto tych ludzi uratowal???: Marsjanie,a moze Niemcy,a moze Amerykanie, ktorzy nie wpusciuli nawet statku pasazerskiego z Zydami,skazujac duza czesc z nich na zaglade w Europie! ?Kto uratowal tych, ktorzy po wojnie z Polski "uciekali w obawie o wlasne zycie!" ???Taka propagande glosi na SG Salonu Owanuta.w dziale Rozmaitosci.

Odpisalam mu ,ze w tamtym czasie to ogromna rzesza Polakow bala sie o swoje zycie, bo Ministerstwo Bezpieczenstwa Publicznego byla bardzo krwawa instytucja, niemal w calosci kierowana ,a na pewno zalozona przez Zydow-komunistow. Wiezienia i areszty pelne byly nie Zydow,ale wlasnie Polakow i to najlepszych Synow Ojczyzny: mordowanych, wiezionych, katowanych.Nie pozwolmy falszowac historii.

PRAWDY, Owanuta, nie zbanujesz.

http://nuta.salon24.pl/683008,co-my-wiemy-o-polskich-zydach

 

https://www.youtube.com/watch?v=VXNwcR-GoBo

Zamach na Henryka Blaszczyka

Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości